Pełna Gwarancja

Usługa ta jest dodatkowa i może ją kupić zarówno klient indywidualny, jak i firma, która dokonała zakupu przez stronę internetową Allview.

Podczas okresu ochrony zapewniamy darmową przesyłkę kurierską.

Zadrapania i inne uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji. Bezpłatne naprawy dotyczą wyłącznie uszkodzeń funkcjonalnych. Pełna Gwarancja dotyczy jednorazowej wymiany wszystkich części urządzenia.

Usługa obejmuje wyłącznie produkty, które posiadają numer seryjny i kartę gwarancyjną. Do tych dokumentów Klient musi również dołączyć oryginał lub kopię faktury. Urządzenie musi posiadać oryginalną konfigurację i nie może być uszkodzone.

Jeżeli okaże się, że produkt był wadliwy już przy jego zakupie, zostanie wymieniony, a usługa Pełna Gwarancja będzie przeniesiona na nowe urządzenie na takich samych warunkach.

Pełna Gwarancja jest usługą dodatkową, oferowaną przez Allview i nie narusza przepisów dotyczących ochrony praw konsumentów.