Jak płacić

Płatności

Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie Allview?

Allview oferuje kilka metod płatności. Niezależnie od tego, jaką wybierzesz, możesz być pewien, że partnerzy Allview zabezpieczają wszystkie dane, wymagane przy płatnościach. Wszystkie informacje, które podasz, będą poufne. 

Aby opłacić zamówienie, możesz wybrać system DotPay, płatność za pobraniem lub przelew na wskazany numer bankowy.  

Czy do mojego zamówienia zostaną naliczone dodatkowe, ukryte opłaty?

Nie ma żadnych dodatkowych ani ukrytych opłat. Cena podana przy każdym produkcie jest jego ceną ostateczną. W zależności od wysokości zamówienia oraz kraju, do którego wysyłamy paczkę, może zostać naliczona opłata za kuriera.

Co to jest DotPay?

DotPay to bezpieczny i prosty w obsłudze system płatności online. Pozwala on na dokonywanie płatności przy użyciu karty płatniczej lub kredytowej, konta bankowego, płatności ratalnej i innych, przy pełnym zachowaniu poufności danych.

Jak zarejestrować konto w serwisie DotPay?

Aby się zarejestrować, odwiedź stronę DotPay.

Dlaczego moja płatność w systemie DotPay została odrzucona?

Płatności mogą zostać odrzucone z powodu wyjątków IP, korzystania z sieci VPN lub błędnych danych kredytowych. Jeśli używasz czyjejś karty kredytowej lub informacje na temat Twojej karty i miejsca dostawy są rozbieżne, Twoja płatność może zostać odrzucona z powodu ryzyka nieautoryzowanej transakcji. Jeżeli Twoja płatność została odrzucona, sugerujemy kontakt z serwisem DotPay.

Dlaczego zamówienie ma status „nieopłacone”, mimo że dokonałem płatności?

Upewnij się, czy odświeżyłeś informacje na temat zamówienia. Ze względu na procesy w systemie DotPay, mogą wystąpić pewne opóźnienia. Poczekaj 2-4 godziny i sprawdź status ponownie.

Jeżeli status dalej pozostanie niezmieniony, skontaktuj się z lokalną siedzibą DotPay lub wyślij do nas wiadomość z informacją na temat numeru ID. Dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć satysfakcjonujące Cię rozwiązanie.

Dlaczego na mojej liście zamówień, nawet po dokonaniu płatności, wciąż nic się nie wyświetla?

Zdarza się, że na liście zamówień nie wyświetlają się opłacone produkty. Odśwież informacje na temat zamówienia i upewnij się, że dokonałeś płatności.

Jeżeli Twoje zamówienie nadal nie będzie widoczne, napisz do nas wiadomość z numerem zamówienia i informacją o zamówionym produkcie. Dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć satysfakcjonujące Cię rozwiązanie.

Co to jest „płatność za pobraniem”?

Jeżeli nie chcesz dokonać płatności online, możesz wybrać sposób płatności za pobraniem. Dzięki temu, za swoje zamówienie zapłacisz kurierowi w momencie jego dostawy.

Wartość zamówienia za pobraniem nie może przekroczyć 5000 zł.

Jakie kroki podejmuje Allview, aby zapobiec defraudacji karty?

Allview jest świadome znaczenia defraudacji karty oraz zdolność jej wykrywania i rozpoznawania. Wraz z naszymi partnerami płatności online stale monitorujemy transakcje, aby wykryć podejrzane działania.

Co oznacza płatność przelewem bankowym offline?

Płatność przelewem bankowym online/offline to bezpieczna metoda płatności. Jeżeli zaznaczysz tę opcję podczas składania zamówienia, wyświetlą się szczegóły  konta bankowego, na który powinna zostać przelana kwota zamówienia (cena produktu; musisz posiadać konto Euro).

 

ALLVIEW ELECTRONICS SP. Z O.O.

Numer konta: PL 43 1750 0012 0000 0000 2659 8281

Nazwa banku: Raiffeisen Bank

SWIFT:  RCBWPLPW

IBAN: PL

 

Otrzymasz również potwierdzenie zapłaty. Możesz dzięki temu dokonać płatności w banku w ciągu 48 godzin. To ważne, abyś zachował potwierdzenie zapłaty po dokonaniu płatności. Na jego podstawie płatność zostanie powiązana z zamówieniem, a następnie potwierdzona. Jeżeli nie zachowasz potwierdzenia zapłaty, może wystąpić problem ze skompletowaniem Twojego zamówienia.